Friday 27 May 2011

ape cerita nur kaseh ..

hmm .. korang mesti dah tengox .. ok .. memang lambat aku buat entri pasal ni .. memandangkan masalah yang tak di undang datang ak selalu tunde .. ok now .. aku free .. so, aku nak cakap lah pasal aku tengox wayang ari tu .. hurmm .. kluar dengan bff aku then dy sebenarnye nak kluar ngan mber skolah mnengah dy .. aku kire join sebadan la ..

teros kepade jalan lurus lah ye .. ok .. bgi aku .. crite nur kaseh ni seriously amat membosankan .. maaf kepade peminat crite ni .. actually aku pminat crite drama bersiri dy gak .. mmg best and sedih .. but .. bile aku tngok movie ni kat wayang .. aku tak dapat bezakan bape kali aku menguap and gelak ..memang banyak kali doe .. betul .. xtipu ..

aku ni pantang nampak bende yang funny la.. ok .. korang nak maki aku pon tak gune .. sebab .. korang bayangkan la .. salah aku ke kalau aku tak dapat hayati watak tu? salah aku ke kalau aku rase lawak tengok crite tu ? kat sini . boleh nampak yang crite ni takde la sampai tangkap leleh tahap babeng yang sampai leh tarek smue orang sedih kan .. untuk tahap hati kental aku .. sorry to say .. aku mengantok ..




but.. tak semua yang bosan .. coz .. yang best nye .. aku suke kan permndangan dalam movie ni .. cantek2 .. then, lagu2 dy kire kene lah dengan part yang dy cube nak sedih kan tu .. pastu paling aku minat lah .. baby2 .. or bebudak kecik yang berlakon tersangatlah cumel2 .. memandangkan aku suke yang cumel2 .. so, aku kire bagi 2 stengah bintang kpade movie ni ..




KORANG BOLEH TENGOK :
1) kalau korang penyokong kuat movie tempatan kite ..
2) kalau korang minat baby / bebudak kicik yang cumel2..
3) kalau korang minat Tiz zaqyah yang sangat cun dalam tu or remy ishak yang agak macho or romantik dalam tu..
4) kalau tiket wayang lain semua da penuh ...
5) kalau korang nak mnilai movie ni sendiri ..
6) kalau nak mengisi mase lapang

KORANG JANGAN TENGOK :
1) kalau korang jenis cepat bosan yang ngantox
2) kalau korang tak layan crite2 melayu ni..
3) kalau korang nyampah tunggu lelame dalam tu sambil tertunggu2 bile nak abes

siyes .. crite belom abes .. aku dah bangun engat da abes .. adakah aku mamai ?? mungkin .. sebab rase mengantox sangat2 .. plus .. aku tersangat tak tahan nak pergi tandas .. err.. mungkin ke sebab aku terlalu sejuk sampai otak and prasaan aku beku ? whatever ...

p/s : majulah sukan untuk negare ! erk ?

No comments:

Post a Comment